Hocam extra bir sorum olucak.. Yaklasik 2 haftayi gecti limited sirket olarak yaptigimiz basvuru halen sisteme kayitli olup onay bekleniyor yaziyor. Ve verdigimiz iletisim bilgilerine herhangi bir olumlu olumsuz sonuc gelmedi. Bu normalmi bir sormak istiyorum?
kolay gelsin iyi calismalar
Telefon ile arayıp kendilerine, bu iş için hazırız herşeyimiz tamam sadece sizi bekliyoruz diyin hemen ilgilenirler. E-Postaya kalırsan şansın yaver gitmeyip 6 ayı bile bulabilir.