Konu
YS Belgesi Hakkında !
23-11-2010, 19:03:41
#14
Bique
Bende başvuru yapalı 4 hafta oldu .
Az önce aradım mesai saati dışında hizmet verilmiyormş
Sabah görüşücem. teşekkürler bilgilendirmeler için.