Oweb/Odeaweb Çöktü mü?
13
●798
- 05-03-2026, 02:32:28evet bende ulaşamıyorum.emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2026, 02:32:56Site bende açılıyor şu an ama çok ağır.
- 05-03-2026, 02:48:07Merhaba,Mediha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlık olarak rota sorunu yaşanması nedeniyle yedek network üzerinden aktivasyon sağlandı, herhangi bir saldırı yada problem yer almamaktadır, bu tarz durumlarda lütfen destek ekibi ile iletişime geçmeniz daha sağlıklı olacaktır. OWEB yapısında uzun zamandır herhangi bir kesinti yaşanmamakla beraber tüm yapımız N+1 şeklinde yedekli çalışmaktadır. Şuanda rota üzerinde çalışma sağlanmaktadır.
İyi çalışmalar dileriz. - 05-03-2026, 02:49:56Amacım firma adını karalamak, kötülemek değil ancak destek ekibi ile iletişime geçemedik bu süreçte, çünkü websiteniz çalışmıyor idi. Whatsapp üzerinden destek sağlıyorsanız, numara iletirseniz, bir sonraki sefere konu açıp kafa karışıklığı yaratmayalım.oweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bilgilendirme için. - 05-03-2026, 02:51:04Mediha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba,emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üzerinden PM, info@oweb.net.tr mail, 0850 303 3132 whatsapp destek hattımız gibi bir çok dahili iletişim kanallarımız da yer almaktadır.
İyi çalışmalar dileriz.
