Merhaba,
Anlık olarak rota sorunu yaşanması nedeniyle yedek network üzerinden aktivasyon sağlandı, herhangi bir saldırı yada problem yer almamaktadır, bu tarz durumlarda lütfen destek ekibi ile iletişime geçmeniz daha sağlıklı olacaktır. OWEB yapısında uzun zamandır herhangi bir kesinti yaşanmamakla beraber tüm yapımız N+1 şeklinde yedekli çalışmaktadır. Şuanda rota üzerinde çalışma sağlanmaktadır.
İyi çalışmalar dileriz.
Amacım firma adını karalamak, kötülemek değil ancak destek ekibi ile iletişime geçemedik bu süreçte, çünkü websiteniz çalışmıyor idi. Whatsapp üzerinden destek sağlıyorsanız, numara iletirseniz, bir sonraki sefere konu açıp kafa karışıklığı yaratmayalım.
Teşekkürler bilgilendirme için.