Her hafta aynı konu mu açılıyor bana mı öyle geldi.
Merhaba,
Anlık olarak rota sorunu yaşanması nedeniyle yedek network üzerinden aktivasyon sağlandı, herhangi bir saldırı yada problem yer almamaktadır, bu tarz durumlarda lütfen destek ekibi ile iletişime geçmeniz daha sağlıklı olacaktır. OWEB yapısında uzun zamandır herhangi bir kesinti yaşanmamakla beraber tüm yapımız N+1 şeklinde yedekli çalışmaktadır. Şuanda rota üzerinde çalışma sağlanmaktadır.
İyi çalışmalar dileriz.