Konu
Oweb/Odeaweb Çöktü mü?
05-03-2026, 02:32:56
#4
sado4595
Aynı sorunu ben de yaşıyorum. VDS sunucuma ve Odeawebin sitesine erişemiyorum. Planlı bakım duyurusu da gelmedi.