TeknolojiTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reaver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay bee ben neymişim abi.Bakalım çizik gelicek mi...
58
●3.265
vay bee ben neymişim abi.Bakalım çizik gelicek mi...
şaka tabii
hayırlısı olsun, zaten yazda geldi önüne gelen host sitesi açar, kaliteli firmalara bişey kalmaz. 