Kankaların -rep atıp duruyor, kıvırma bu arada report ettim çizik geliyor nickine..
Önce forum kurallarına bir göz gezdir "rep" konusu açmak veya konu içerisinde bundan şikayetçi olmak ilgili konu falan değilse yasak ! Kime çizik geleceğini zaman gösterir.
ne o modlardamı kankan yoksa
Yaş muhabbeti yapıyorsun ama senin yaşın profilinde gözükmüyor. Resul hakkında bir şikayet konusu bulursan (doğrulanmış) işte o zaman haklısın derim. Yaş konusunda genelleme yaparak kendini küçük duruma düşürdün. Madem sen ediyorsun bende report ediyorum.