İnternete seyrek bağlanabiliyorum tatildeyim, fakat şunu söyliyim de arkadaş sussun, reaver nickli r10 üyesi ile hiçbir bağlantım yok ve bana EFT yaptım yarın elinize geçer dediniz, ayrıca sonraki gün de iptal ettim dediniz, EFT yaptım dememiş olsanız neden iptal ettim diyesiniz?

Ayrıca, ticaret ille para verip mal almak değildir, örneğin, kiracı kapora alır işim aksamasın diye, iş aksatmak da ticaretin bir parçasıdır, bunu hiçbirşey gibi gösterip üste çıkamazsınız.

Ayrıca nasıl konuşacağımı da siz öğretemezsiniz, hatam varsa, söylersiniz yönetime, banlarlar.