• 20-06-2009, 02:30:06
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 yaşından küçüklerin host satmasına hep karşıydım. 20 yaşından küçüklerden de host almazdım. Bence isabet olmuş.
  • 20-06-2009, 02:30:40
    #38
    Üyeliği durduruldu
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeytinyağlı(ALINTI)
    Bu kadar adam afedersiniz salak ya boş yere bu mesajı yazıyorlar.Bir gün bile açık görmedin ama 1 şikayet de görmedin
    salak he. senin çapın bu işte topla çarp böl yine aynı sonuç çıkar
  • 20-06-2009, 02:31:55
    #39
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    SeoKola adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşından küçüklerin host satmasına hep karşıydım. 20 yaşından küçüklerden de host almazdım. Bence isabet olmuş.
    Alıntı
    SeoKola isimli üyemiz tam bir seviyesiz!
    Senin yediğin -rep'ler tam isabet olmuş

    Neyse iyi yorumlar için teşekkür ederim.Beni bilen zaten biliyor ve görüyor.Diğerleri faso ve fiso
  • 20-06-2009, 02:34:31
    #40
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salak he. senin çapın bu işte topla çarp böl yine aynı sonuç çıkar
    Lafı ne tarafınızdan anladığınız belli efendim,kolay gelsin ayrıca bir maddeyi hatırlatırım..

    Alıntı
    22-) Kişilerle olan, kişisel sorunlardan dolayı, kullanıcının herhangi bir mesajına -rep veren kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.
  • 20-06-2009, 02:34:34
    #41
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yediğin -rep'ler tam isabet olmuş
    Neyse iyi yorumlar için teşekkür ederim.Beni bilen zaten biliyor ve görüyor.Diğerleri faso ve fiso
    Repi takacak yaşı çoktan geçtim emin ol msndeki arkadaşlardan rep istesem o +1000lerdeydi. Ya da bazıları gibi konularda yalakalık yapsaydım ya da gold üye olsaydım
  • 20-06-2009, 02:35:40
    #42
    Üyeliği durduruldu
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yediğin -rep'ler tam isabet olmuş
    Neyse iyi yorumlar için teşekkür ederim.Beni bilen zaten biliyor ve görüyor.Diğerleri faso ve fiso
    yok zaten yorum yapıyoruz "salak" yazıyorsun sen en iyisi git 2 ***** video sitesi aç
  • 20-06-2009, 02:39:12
    #43
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    SeoKola adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Repi takacak yaşı çoktan geçtim emin ol msndeki arkadaşlardan rep istesem o +1000lerdeydi. Ya da bazıları gibi konularda yalakalık yapsaydım ya da gold üye olsaydım
    İstede görelim Konuşması kolay "İcraat" gerekli.Hem repi takmıyorsun madem yaşın kaç ıspatla.

    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok zaten yorum yapıyoruz "salak" yazıyorsun sen en iyisi git 2 ***** video sitesi aç
    Hehe sen kendine mi salak dediğimi sandın ? ben ortaya laf attım sende üstüne alındın.
    Eğer sizin için ***** site açmamı istiyorsanız google de bol açın bol bol izleyin
  • 20-06-2009, 02:41:43
    #44
    bilgitelekom.com .net gayet güzel domainler gayet güzelmiş onları satarmısın ayrı fiyat olarak ne istersin hocam yada takas yaparmısın
  • 20-06-2009, 02:42:59
    #45
    Üyeliği durduruldu
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstede görelim Konuşması kolay "İcraat" gerekli.
    Hehe sen kendine mi salak dediğimi sandın ? ben ortaya laf attım sende üstüne alındın.
    Eğer sizin için ***** site açmamı istiyorsanız google de bol açın bol bol izleyin
    Kankaların -rep atıp duruyor, kıvırma bu arada report ettim çizik geliyor nickine..