Repi takacak yaşı çoktan geçtim emin ol msndeki arkadaşlardan rep istesem o +1000lerdeydi. Ya da bazıları gibi konularda yalakalık yapsaydım ya da gold üye olsaydım
İstede görelim

Konuşması kolay "İcraat" gerekli.Hem repi takmıyorsun madem yaşın kaç ıspatla.
yok zaten yorum yapıyoruz "salak" yazıyorsun sen en iyisi git 2 ***** video sitesi aç
Hehe sen kendine mi salak dediğimi sandın ? ben ortaya laf attım sende üstüne alındın.

Eğer sizin için ***** site açmamı istiyorsanız google de bol açın bol bol izleyin