SeoKola adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Repi takacak yaşı çoktan geçtim emin ol msndeki arkadaşlardan rep istesem o +1000lerdeydi. Ya da bazıları gibi konularda yalakalık yapsaydım ya da gold üye olsaydım
İstede görelim Konuşması kolay "İcraat" gerekli.Hem repi takmıyorsun madem yaşın kaç ıspatla.

Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok zaten yorum yapıyoruz "salak" yazıyorsun sen en iyisi git 2 ***** video sitesi aç
Hehe sen kendine mi salak dediğimi sandın ? ben ortaya laf attım sende üstüne alındın.
Eğer sizin için ***** site açmamı istiyorsanız google de bol açın bol bol izleyin