BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin yediğin -rep'ler tam isabet olmuş
Neyse iyi yorumlar için teşekkür ederim.Beni bilen zaten biliyor ve görüyor.Diğerleri faso ve fiso
Repi takacak yaşı çoktan geçtim emin ol msndeki arkadaşlardan rep istesem o +1000lerdeydi. Ya da bazıları gibi konularda yalakalık yapsaydım ya da gold üye olsaydım