• 30-05-2009, 10:18:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3x versiyonunda hepsinin olaçağı söyleniyor.
    destek verilirseki ebce veren arakadaşlarımız ustalarımız olucaktır diye düşünüyorum gelişimi fazla süreceğinide sanmıyorum.
    yakın zamanda oda cıkar.
    kapalı kaynak kodlu olması sebebi emek hırsızlığı bence.
    Güzel destek verilirse diyorsunuz ama kapalı olan bir koda nasıl destek verebiliriz

    Biz buna emek hırsızlığı değil emeğin paylaşılması diyoruz, ayrıca açık kaynak sistemler satılamaz diye bir durumda yok bir çok örneği de var bunun. Örneğin; Redhat Linux Enterprise açık kaynak kodlu olduğu için bugün sunucularımızda CentOS işletim sistemini rahat bir şekilde kullanabiliyoruz. Apache açık kaynak kodlu olduğu için bugün IIS ücretsiz sunuluyor, örnekleri çoğaltabiliriz.

    Yani o kod kapalı olduğu sürece ustalarınızın da buradaki firmaların da yapabileceği bir şey yok, ha kaynak kodları açılır GPL, BSD vb. bir lisansla sunulur böyle bir durumda biz de büyük destek veririz bu sistem için.
  • 30-05-2009, 10:20:57
    #11
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel destek verilirse diyorsunuz ama kapalı olan bir koda nasıl destek verebiliriz

    Biz buna emek hırsızlığı değil emeğin paylaşılması diyoruz, ayrıca açık kaynak sistemler satılamaz diye bir durumda yok bir çok örneği de var bunun. Örneğin; Redhat Linux Enterprise açık kaynak kodlu olduğu için bugün sunucularımızda CentOS işletim sistemini rahat bir şekilde kullanabiliyoruz. Apache açık kaynak kodlu olduğu için bugün IIS ücretsiz sunuluyor, örnekleri çoğaltabiliriz.

    Yani o kod kapalı olduğu sürece ustalarınızın da buradaki firmaların da yapabileceği bir şey yok, ha kaynak kodları açılır GPL, BSD vb. bir lisansla sunulur böyle bir durumda biz de büyük destek veririz bu sistem için.
    bak bu çok doğru bunun için irtibata gececeğim kendileriyle inşallah olumlu bir cevap alırım hayırlı haberleri sizlerle paylaşırım.
  • 30-05-2009, 10:25:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak bu çok doğru bunun için irtibata gececeğim kendileriyle inşallah olumlu bir cevap alırım hayırlı haberleri sizlerle paylaşırım.
    Umarım böyle akıllıca bir adım atarlar, neticede sektörün buna ihtiyacı var. AWBS kalas gibi, birbirinin kopyası sistemler görmekten usandık. Versinler kaynak koduyla, kaç paraysa alalım geliştirelim kendi sistemlerimizi oluşturalım.

    Ha şimdi illaki soranlar olacaktır, madem bu kadar yeteneğe sahipsiniz neden kendi sisteminizi yazmıyorsunuz diyenler mutlaka çıkacaktır. Bunun nedeni vakit, işlerimize zar zor yetişiyoruz sıfırdan bir sistem yazmamız mümkün değil.

    Bu bir çok kişi için mali açıdan da mümkün değil.
  • 30-05-2009, 10:27:32
    #13
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım böyle akıllıca bir adım atarlar, neticede sektörün buna ihtiyacı var. AWBS kalas gibi, birbirinin kopyası sistemler görmekten usandık. Versinler kaynak koduyla, kaç paraysa alalım geliştirelim kendi sistemlerimizi oluşturalım.

    Ha şimdi illaki soranlar olacaktır, madem bu kadar yeteneğe sahipsiniz neden kendi sisteminizi yazmıyorsunuz diyenler mutlaka çıkacaktır. Bunun nedeni vakit, işlerimize zar zor yetişiyoruz sıfırdan bir sistem yazmamız mümkün değil.

    Bu bir çok kişi için mali açıdan da mümkün değil.
    okadar güzel acıkladın ki ben kimsenin sen neden uğraşmıyorsun gibi basit kelimeler kullanacağını zannetmiyorum bizi bizden başka anlıyan olucağınıda sanmıyorum kısa süre icerisinde irtibata gececeğim.
  • 30-05-2009, 10:44:05
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boşuna bunu indirmeyin, 2.3 hatalı. Bulabilirseniz 2.2 indirip kullanın. Ama 2.2nin php5 desteği yok. Onu da ekleyebiliyorduk sanırım sonradan. Destek forumlarında olsa gerek..

    sağol paylaşım için..
  • 30-05-2009, 10:45:33
    #15
    rapley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna bunu indirmeyin, 2.3 hatalı. Bulabilirseniz 2.2 indirip kullanın. Ama 2.2nin php5 desteği yok. Onu da ekleyebiliyorduk sanırım sonradan. Destek forumlarında olsa gerek..

    sağol paylaşım için..
    ben bir hataya rastlamadım 2.2 php 5 için gerekli dosyasını ekledim. teşekkürler
  • 30-05-2009, 10:59:49
    #16
    1) Arayüz
    2) domain paneli
    3) planları guruplara ayıra biliyorsunuz ( önceden sadece web adı altında acılan hesaplar simdi sizin isteginize göre guruplandırılıyor Web, irc, radyo v.s)
    4) siparis ve ticket sonrasi admine mail ( denemedim)
    5) email sablonlarına domain ler icin de eklenti konulmus (süresi az kalan ve gecmis domainler bildirmek icin )
    6)müsteriye giden emailler de en alta vizra.net yazısı kaldirilmis
    7) Bilgi bankasi bölümüne cok hos bir editör koyulmus
    8) sms ile bildirim ve onun oparatör ayarları


    Vizra 2.2 Download Link

    RapidShare: Easy Filehosting

    Kendi Hazırlamış Olduğunuz İndex Sayfasına Giriş Kısmı Eklenmesi.
    Alıntı
    <p><html>
    <head>
    <title>Müşteri Girişi</title>
    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <script language="JavaScript">
    <!--
    function na_open_window(name, url, left, top, width, height, toolbar, menubar, statusbar, scrollbar, resizable)
    {
    toolbar_str = toolbar ? 'yes' : 'no';
    menubar_str = menubar ? 'yes' : 'no';
    statusbar_str = statusbar ? 'yes' : 'no';
    scrollbar_str = scrollbar ? 'yes' : 'no';
    resizable_str = resizable ? 'yes' : 'no';
    cookie_str = document.cookie;
    cookie_str.toString();
    pos_start = cookie_str.indexOf(name);
    pos_end = cookie_str.indexOf('=', pos_start);
    cookie_name = cookie_str.substring(pos_start, pos_end);
    pos_start = cookie_str.indexOf(name);
    pos_start = cookie_str.indexOf('=', pos_start);
    pos_end = cookie_str.indexOf(';', pos_start);

    if (pos_end <= 0) pos_end = cookie_str.length;
    cookie_val = cookie_str.substring(pos_start + 1, pos_end);
    if (cookie_name == name && cookie_val == "done")
    return;
    window.open(url, name, 'left='+left+',top='+top+',width='+width+',height= '+height+',toolbar='+toolbar_str+',menubar='+menub ar_str+',status='+statusbar_str+',scrollbars='+scr ollbar_str+',resizable='+resizable_str);
    }
    // -->

    </script>
    </head>
    <body>
    <form name="login" method="post" action="vizra/login.php">
    <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="400" align="center">
    <tr>
    <td width="400" colspan="3" height="25"><b><font color="blue">M&uuml;şteri Girişi</font></b></td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="400" colspan="3" height="25"> <hr size="3">
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="139" height="25"><b>E-Mail Adresiniz</b></td>
    <td width="11" height="25">
    <p align="center"><b>:</b></p>
    </td>
    <td width="250" height="25"><input type="text" name="uemail" maxlength="40" size="25"></td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="139" height="25"><b>Parolanız</b></td>
    <td width="11" height="25">
    <p align="center"><b>:</b></p>
    </td>
    <td width="250" height="25"><input type="text" name="upassword" maxlength="40" size="25"></td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="400" colspan="3">
    <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="450">
    <tr>
    <td width="290"><a href="vizra/order.php?mode=2">Yeni M&uuml;şteri Kaydı</a><br>
    <a href="javascript:na_open_window('vizra', 'vizra/password.php', 0, 0, 450, 300, 0, 0, 0, 1, 0)" target="_self">Şifremi Unuttum</a></td>
    <td width="160">
    <p><input type="submit" name="Submit" value=" Giriş "><input type="hidden" name="action" value="validate"> </p>
    </td>
    </tr>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </table>
    </form>
    </body>
    </html></p>
  • 30-05-2009, 11:29:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    StarBacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli değil,Gelişmeye açık bir sistem.Türk yapımı olduğu için %100 destek tabiyki.
    Nasıl geliştirmeye açık bir sistem? Ücretsiz versionlarda bir kaç tema dosyası dışında bütün dosyalar ioncube yani php kodlaması gizlenmiş geliştirmek için ioncubeyi çözmek gerekiyor

    Yaklaşık 2 sene önce kullanmıştık bu scripti ücretli version ile gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz lakin Whmcs nin yerini hiç bir otomasyon scripti tutamaz.
  • 30-05-2009, 11:33:40
    #18
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl geliştirmeye açık bir sistem? Ücretsiz versionlarda bir kaç tema dosyası dışında bütün dosyalar ioncube yani php kodlaması gizlenmiş geliştirmek için ioncubeyi çözmek gerekiyor

    Yaklaşık 2 sene önce kullanmıştık bu scripti ücretli version ile gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz lakin Whmcs nin yerini hiç bir otomasyon scripti tutamaz.
    kaynak kodlarını lisansız dağıtmaları yönünde bir iletişime gececeğiz ama snde haklısın whmcs yerini tutmasada %100 türk yapımı