Güzel destek verilirse diyorsunuz ama kapalı olan bir koda nasıl destek verebiliriz
Biz buna emek hırsızlığı değil emeğin paylaşılması diyoruz, ayrıca açık kaynak sistemler satılamaz diye bir durumda yok bir çok örneği de var bunun. Örneğin; Redhat Linux Enterprise açık kaynak kodlu olduğu için bugün sunucularımızda CentOS işletim sistemini rahat bir şekilde kullanabiliyoruz. Apache açık kaynak kodlu olduğu için bugün IIS ücretsiz sunuluyor, örnekleri çoğaltabiliriz.
Yani o kod kapalı olduğu sürece ustalarınızın da buradaki firmaların da yapabileceği bir şey yok, ha kaynak kodları açılır GPL, BSD vb. bir lisansla sunulur böyle bir durumda biz de büyük destek veririz bu sistem için.
bak bu çok doğru bunun için irtibata gececeğim kendileriyle inşallah olumlu bir cevap alırım hayırlı haberleri sizlerle paylaşırım.