Umarım böyle akıllıca bir adım atarlar, neticede sektörün buna ihtiyacı var. AWBS kalas gibi, birbirinin kopyası sistemler görmekten usandık. Versinler kaynak koduyla, kaç paraysa alalım geliştirelim kendi sistemlerimizi oluşturalım.
Ha şimdi illaki soranlar olacaktır, madem bu kadar yeteneğe sahipsiniz neden kendi sisteminizi yazmıyorsunuz diyenler mutlaka çıkacaktır. Bunun nedeni vakit, işlerimize zar zor yetişiyoruz sıfırdan bir sistem yazmamız mümkün değil.
Bu bir çok kişi için mali açıdan da mümkün değil.
okadar güzel acıkladın ki ben kimsenin sen neden uğraşmıyorsun gibi basit kelimeler kullanacağını zannetmiyorum bizi bizden başka anlıyan olucağınıda sanmıyorum kısa süre icerisinde irtibata gececeğim.