Boşuna bunu indirmeyin, 2.3 hatalı. Bulabilirseniz 2.2 indirip kullanın. Ama 2.2nin php5 desteği yok. Onu da ekleyebiliyorduk sanırım sonradan. Destek forumlarında olsa gerek..

sağol paylaşım için..