Anket WHMCS Tasarımını Nasıl Buldunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 43
WHMCS Tasarımını Nasıl Buldunuz ?
Güzel
%9,30 (4 Oy)
İdare eder
%23,26 (10 Oy)
Kötü
%65,12 (28 Oy)
Google'den...
%2,33 (1 Oy)
  • 15-02-2009, 03:31:20
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar;

    Hem kurdugum whmcs destek sitem için,hemde r10'a bir sorayım diye buraya konu açıyorum.WHMCS Teması daha bitmemiştir photshop'da çizilmiş halidir.Sizce nasıl diye sormak için konu açtım bittiğinde bu başlık altında yayınlarım..




    Dipnot : Konu hosting firmalarını ilgilendirdiği için konuyu buraya açmış bulunmaktayım..
  • 15-02-2009, 13:01:43
    #2
    Çok çok çok çok geliştirmen lazım kendini
  • 15-02-2009, 13:31:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yanlış anlamayın ama çok kötü olmuş bence
  • 15-02-2009, 16:12:04
    #4
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok çok çok geliştirmen lazım kendini
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlamayın ama çok kötü olmuş bence
    Ben kendimi geliştirmek için yapmadım ki.Paylaşım için yaptım
  • 15-02-2009, 16:34:40
    #5
    Bence güzel olmamış.
  • 16-02-2009, 01:01:24
    #6
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce nasıl diye sormak için konu açtım bittiğinde bu başlık altında yayınlarım..

    Sen yazmışsın arkadaş.
  • 16-02-2009, 17:00:07
    #7
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yazmışsın arkadaş.
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok çok çok geliştirmen lazım kendini
    Ben sizce nasıl olmuş demek için açtım konuyu.Geliştirmek için değil
  • 16-02-2009, 17:01:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kaba bir tasarım olmuş.
  • 17-02-2009, 04:37:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bencede kaba bir tasarım olmuş, emeğine sağlık ama çok ciddi eksiklerin var. Bu tasarımı statik olarak aktarman çok ciddi vaktini alacaktır. Uygulamakta bir o kadar ve harcağın emeğe deymeyecektir.

    PM yap sana yardımcı olayım tasarım konusunda.

    Selamlar..