kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen yazmışsın arkadaş.
kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok çok çok geliştirmen lazım kendini
Ben sizce nasıl olmuş demek için açtım konuyu.Geliştirmek için değil