Merhaba arkadaşlar;

Hem kurdugum whmcs destek sitem için,hemde r10'a bir sorayım diye buraya konu açıyorum.WHMCS Teması daha bitmemiştir photshop'da çizilmiş halidir.Sizce nasıl diye sormak için konu açtım bittiğinde bu başlık altında yayınlarım..




Dipnot : Konu hosting firmalarını ilgilendirdiği için konuyu buraya açmış bulunmaktayım..