Bencede kaba bir tasarım olmuş, emeğine sağlık ama çok ciddi eksiklerin var. Bu tasarımı statik olarak aktarman çok ciddi vaktini alacaktır. Uygulamakta bir o kadar ve harcağın emeğe deymeyecektir.
PM yap sana yardımcı olayım tasarım konusunda.
Selamlar..