Anket Sizce artık bir standart ve denetim gelmeli mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 39
Sizce artık bir standart ve denetim gelmeli mi ?
Evet
%87,18 (34 Oy)
Hayır
%12,82 (5 Oy)
  • 15-04-2020, 03:23:56
    #10
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;

    Ben gerçekten konularınızı gördükçe artık sıkılmaya başladım.

    Cpanel kullanan paketlerde maalesef hesap kitap bilmeden satış yapıyor ve konu açıyorsunuz. Böyle bir durumda aslında forum kurallarını tamamen çiğniyor ve haksız rekabet yaratıyorsunuz. Doğal olarak rekabet kanuna da aykırı davranıyorsunuz.

    Çok basit bir dille anlatmak gerekirse;
    Mevcutta 500 site barındırmalı hesap aldınız diyelim bunu Cpanel size 80 $a veriyor.
    80 $ / 500 Site =0,16 $ x 6,8 = 1,08 TL sadece bir sitenin barındırılması ile size düşen maliyet!

    Konulardan örnek veriyorum ;
    10 Adet Site Barındırma 10 TL + KDV = 11,80 TL Burada sizin SADECE CPANELE ÖDEYECEĞİNİZ AYLIK ÜCRET 10x1,08 TL = 10,80 TL'dir.
    11,80 TL müşteriden aldınız
    1,80 TL kdv ödediniz
    kaldı 10 TL
    %20 ortalama gelir verginiz çıkar
    kaldı mı 8 TL size.
    10,80 TL de Cpanele ödeyeceksiniz aylık. Sadece Cpanel lisansı ile -2,80 TL desiniz ve Cloudlinux,Litespeed eklentilerini araya katmadım daha.


    Crack Cpanel kullanın, Crack Litespeed kullanın , Crack Cloud kullanın ama adabı ile kullanın. Sizi kimse aaa Cpanel lisansını kırık kullanıyor diye yargılamayacak. Evet dolar kuru yüzünden masraflar çok anlıyoruz ama bari bu kadar insanın hakkına girmeyin.
    Üstüne indirim kuponu veriyorsunuz!

    Başka bir örnek ;

    10 Adet Site barındırma yıllık 79,90 TL + KDV = 94,28 TL alındı
    10 x 1,08 = 10,80 TL x 12 = 129,60 TL sadece CPANELE ÖDEYECEKSİNİZ!

    Sunucu masrafınız mı yok ? Vergi mi vermiyorsunuz ?

    @Coskun; abi sen neden paket fiyatını 149 TL den 399 TL yaptın? Niye satmıyorsun 149 TL e tekrar ?

    Bu konuda ister hak verin ister vermeyin ama forumun cılkını çıkartıyorsunuz.

    Haksız isem kapatın konuyu gitsin.
    Cpanel lisansınız orjinalmi ?
  • 15-04-2020, 03:24:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım ben yabancıyım bu konuya müşteriler mi çok para ödüyor?
    hosting firmalarının müşterilere verdiği fiyatlar aslında olmaması gereken ve zarar içinde kar elde etmeye çalışan topluluğa arkadaşın isyanı
  • 15-04-2020, 03:24:29
    #12
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım ben yabancıyım bu konuya müşteriler mi çok para ödüyor?
    Hocam fiyatlar çok ucuz diyor sahte yazılımlar ile normalde 100 olacak şeyi 30a veriyolar diyor orjinal yazılım kullanan adam satış yapamıyor bu sefer! bunlardan bahsediyor hocamız.
  • 15-04-2020, 03:25:20
    #13
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel lisansınız orjinalmi ?
    Evet orjinal fakat artık bende geçeceğim crack sisteme gerçekten sıkıldım çünkü.
    Hatta ek olarak çoğu müşterime Directadmin önermeye başladım ve Directadmin sunucumda yer vermeye başladım...
  • 15-04-2020, 03:26:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Crack cpanel güvenlik açısından sıkıntılı diye biliyorum
  • 15-04-2020, 03:26:47
    #15
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet orjinal fakat artık bende geçeceğim crack sisteme gerçekten sıkıldım çünkü.
    Hatta ek olarak çoğu müşterime Directadmin önermeye başladım ve Directadmin sunucumda yer vermeye başladım...
    https://verify.cpanel.net/app/verify?ip=45.147.17.51
    Ben öyle göremedim ama neyse..
  • 15-04-2020, 03:29:33
    #16
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel lisansınız orjinalmi ?
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://verify.cpanel.net/app/verify?ip=45.147.17.51
    Ben öyle göremedim ama neyse..
    Cpanel sunucum şu anda orada değil. Sunucu trial lisans ile kuruldu doğal hakkı ile.
    Lisansları da kendi sitesinden alıyorum triali doldukça.

    Harcamasını iletebilirim. Ben orada ödeyeceğim miktarı yazmışım.

    Ama yüksek ihtimal ile tamamen tüm yazılımlarda crack işine geçeceğim. Böyle giderse




    @gakaguka; bu arada bu ödemesi gelen ve triali biten cloudlinux ödemesi https://prnt.sc/rzgw69

    Ama dediğim gibi bende geçeceğim yoksa her ay 126.50 $ lisans parası.
    Crack kullanmak kişinin inisiyatifinde ama bence crackte kullansan belli bir standartı olmalı benim amacım herkes orjinal kullansın değil.
    Herkes en düşük baremde versin fiyatlarını...

    https://prnt.sc/rzgxt4 softa lisansım. Farklı kartlarla ödeme yaptığım için tek tek aramam gerekiyor hepsini.


    Dediğim gibi benim amacım kesinlikle crack kullanmasınlar vs değil.

    Misal sadece cpanel kullanabilir diğerlerini kullanmayabiliyor o yüzden domain başı minimum 2 $ olmalı diye bir şart getirilebilir. Böylelikle en azından müşteride istediğini seçer.



    Sitemde bulunan reseller paketleri.

    https://prnt.sc/rzgywe
  • 15-04-2020, 03:48:34
    #17
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel sunucum şu anda orada değil. Sunucu trial lisans ile kuruldu doğal hakkı ile.
    Lisansları da kendi sitesinden alıyorum triali doldukça.

    Harcamasını iletebilirim. Ben orada ödeyeceğim miktarı yazmışım.

    Ama yüksek ihtimal ile tamamen tüm yazılımlarda crack işine geçeceğim. Böyle giderse




    @gakaguka; bu arada bu ödemesi gelen ve triali biten cloudlinux ödemesi https://prnt.sc/rzgw69

    Ama dediğim gibi bende geçeceğim yoksa her ay 126.50 $ lisans parası.
    Crack kullanmak kişinin inisiyatifinde ama bence crackte kullansan belli bir standartı olmalı benim amacım herkes orjinal kullansın değil.
    Herkes en düşük baremde versin fiyatlarını...

    https://prnt.sc/rzgxt4 softa lisansım. Farklı kartlarla ödeme yaptığım için tek tek aramam gerekiyor hepsini.


    Dediğim gibi benim amacım kesinlikle crack kullanmasınlar vs değil.

    Misal sadece cpanel kullanabilir diğerlerini kullanmayabiliyor o yüzden domain başı minimum 2 $ olmalı diye bir şart getirilebilir. Böylelikle en azından müşteride istediğini seçer.




    Sitemde bulunan reseller paketleri.

    https://prnt.sc/rzgywe


    Forumda bunun yapılması hiç bir işe yaramayacak smm de olduğu gibi adam alt limit 1k 5tl diye forumda o fiyata yazıyor siteye yönlendiriyor 1k 0.50 tl.
  • 15-04-2020, 04:30:52
    #18
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;

    Ben gerçekten konularınızı gördükçe artık sıkılmaya başladım.

    Cpanel kullanan paketlerde maalesef hesap kitap bilmeden satış yapıyor ve konu açıyorsunuz. Böyle bir durumda aslında forum kurallarını tamamen çiğniyor ve haksız rekabet yaratıyorsunuz. Doğal olarak rekabet kanuna da aykırı davranıyorsunuz.

    Çok basit bir dille anlatmak gerekirse;
    Mevcutta 500 site barındırmalı hesap aldınız diyelim bunu Cpanel size 80 $a veriyor.
    80 $ / 500 Site =0,16 $ x 6,8 = 1,08 TL sadece bir sitenin barındırılması ile size düşen maliyet!

    Konulardan örnek veriyorum ;
    10 Adet Site Barındırma 10 TL + KDV = 11,80 TL Burada sizin SADECE CPANELE ÖDEYECEĞİNİZ AYLIK ÜCRET 10x1,08 TL = 10,80 TL'dir.
    11,80 TL müşteriden aldınız
    1,80 TL kdv ödediniz
    kaldı 10 TL
    %20 ortalama gelir verginiz çıkar
    kaldı mı 8 TL size.
    10,80 TL de Cpanele ödeyeceksiniz aylık. Sadece Cpanel lisansı ile -2,80 TL desiniz ve Cloudlinux,Litespeed eklentilerini araya katmadım daha.


    Crack Cpanel kullanın, Crack Litespeed kullanın , Crack Cloud kullanın ama adabı ile kullanın. Sizi kimse aaa Cpanel lisansını kırık kullanıyor diye yargılamayacak. Evet dolar kuru yüzünden masraflar çok anlıyoruz ama bari bu kadar insanın hakkına girmeyin.
    Üstüne indirim kuponu veriyorsunuz!

    Başka bir örnek ;

    10 Adet Site barındırma yıllık 79,90 TL + KDV = 94,28 TL alındı
    10 x 1,08 = 10,80 TL x 12 = 129,60 TL sadece CPANELE ÖDEYECEKSİNİZ!

    Sunucu masrafınız mı yok ? Vergi mi vermiyorsunuz ?

    @Coskun; abi sen neden paket fiyatını 149 TL den 399 TL yaptın? Niye satmıyorsun 149 TL e tekrar ?

    Bu konuda ister hak verin ister vermeyin ama forumun cılkını çıkartıyorsunuz.

    Haksız isem kapatın konuyu gitsin.

    Sunucumda 90 Hesap var.
    Cloud150 = 45 $
    Cloudlinux = 14 $
    Litespeed = 26 $
    Imunify360 = 35 $
    Softa = 1.50 $
    Jetbackup = 5 $

    Toplam = 126,50 $ Sadece yazılımlar.
    En sonunda geçiyorum Crack sisteme

    Öncelikle bu konuyu açtığınız için tebrik ederim. Çok doğru bir tesbit yapılmış.

    Vergisi çalışanı yemeği lisansı barındırması vs derken bu fiyatlara hosting satmak haksız rekabetin kralıdır.

    Misal "10 Liraya 4 GB Ram VDS" satan gördüm öteside vardır eminim birileri üste para veriyim benden al der birgün diye korkmuyor değilim...

    Şimdi R10 gibi fark yaratmış bir forum sitesi birçok forum gibi hosting konusunda özellikle; resmen aşırı derecede düşük bir piyasa. (bu bir eleştiridir isteyen yanlışsın kardeşim diyebilir) Dolar kuru 7'ye yaklaşmışken bu denli fiyatları öldüren firmalar olduğu sürece düzgün bir kazanç beklenmez.

    Bu fiyatlar hem hosting sektörünü hemde çalışanından firma sahibine herkese olumsuz yansımaktadır. R10 üzerinde yeni bir fiyat politikası şart olmuştur.

    Sizin bu konunuza sonun kadar destek vermekle beraber web sitenizdeki yıllık 13₺ olan WP-Meet paketine anlam veremiyorum. Sizin bu fiyatınızda bu konunuzla mantıksız.

    Örnek Bir Düşünce ;

    Yıllık 13 TL olan paketinizi almak varken ben neden 120 Lira verip başka yerden alayım ki altı üstü tek sitem var öyle fazla bir disk trafikte yok Ram 2 Gb Cpu %200 daha ne olsun ne gerek var?

    Ha yerinizde olsam Yıllık 13 Liraya yani aylık 1.083₺ ye vereceğime ücretsiz veririm adını sponsor koyarım sevaba girerim.


    Önerim:

    Düzgün bir taban fiyat uygulaması, taban fiyatı burda farklı sitede farklı yaparak delmeye çalışan firmalar için bir süre ban cezası.


    Umarım mizacım yanlış anlaşılmaz teşekkür ederim.