Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cpanel sunucum şu anda orada değil. Sunucu trial lisans ile kuruldu doğal hakkı ile.
Lisansları da kendi sitesinden alıyorum triali doldukça.

Harcamasını iletebilirim. Ben orada ödeyeceğim miktarı yazmışım.

Ama yüksek ihtimal ile tamamen tüm yazılımlarda crack işine geçeceğim. Böyle giderse




@gakaguka; bu arada bu ödemesi gelen ve triali biten cloudlinux ödemesi https://prnt.sc/rzgw69

Ama dediğim gibi bende geçeceğim yoksa her ay 126.50 $ lisans parası.
Crack kullanmak kişinin inisiyatifinde ama bence crackte kullansan belli bir standartı olmalı benim amacım herkes orjinal kullansın değil.
Herkes en düşük baremde versin fiyatlarını...

https://prnt.sc/rzgxt4 softa lisansım. Farklı kartlarla ödeme yaptığım için tek tek aramam gerekiyor hepsini.


Dediğim gibi benim amacım kesinlikle crack kullanmasınlar vs değil.

Misal sadece cpanel kullanabilir diğerlerini kullanmayabiliyor o yüzden domain başı minimum 2 $ olmalı diye bir şart getirilebilir. Böylelikle en azından müşteride istediğini seçer.




Sitemde bulunan reseller paketleri.

https://prnt.sc/rzgywe


Forumda bunun yapılması hiç bir işe yaramayacak smm de olduğu gibi adam alt limit 1k 5tl diye forumda o fiyata yazıyor siteye yönlendiriyor 1k 0.50 tl.