Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadım ben yabancıyım bu konuya müşteriler mi çok para ödüyor?
Hocam fiyatlar çok ucuz diyor sahte yazılımlar ile normalde 100 olacak şeyi 30a veriyolar diyor orjinal yazılım kullanan adam satış yapamıyor bu sefer! bunlardan bahsediyor hocamız.