Ben gerçekten konularınızı gördükçe artık sıkılmaya başladım.
Cpanel kullanan paketlerde maalesef hesap kitap bilmeden satış yapıyor ve konu açıyorsunuz. Böyle bir durumda aslında forum kurallarını tamamen çiğniyor ve haksız rekabet yaratıyorsunuz. Doğal olarak rekabet kanuna da aykırı davranıyorsunuz.
Çok basit bir dille anlatmak gerekirse;
Mevcutta 500 site barındırmalı hesap aldınız diyelim bunu Cpanel size 80 $a veriyor.
80 $ / 500 Site =0,16 $ x 6,8 = 1,08 TL sadece bir sitenin barındırılması ile size düşen maliyet!
Konulardan örnek veriyorum ;
10 Adet Site Barındırma 10 TL + KDV = 11,80 TL Burada sizin SADECE CPANELE ÖDEYECEĞİNİZ AYLIK ÜCRET 10x1,08 TL = 10,80 TL'dir.
11,80 TL müşteriden aldınız
1,80 TL kdv ödediniz
kaldı 10 TL
%20 ortalama gelir verginiz çıkar
kaldı mı 8 TL size.
10,80 TL de Cpanele ödeyeceksiniz aylık. Sadece Cpanel lisansı ile -2,80 TL desiniz ve Cloudlinux,Litespeed eklentilerini araya katmadım daha.
Crack Cpanel kullanın, Crack Litespeed kullanın , Crack Cloud kullanın ama adabı ile kullanın. Sizi kimse aaa Cpanel lisansını kırık kullanıyor diye yargılamayacak. Evet dolar kuru yüzünden masraflar çok anlıyoruz ama bari bu kadar insanın hakkına girmeyin.
Üstüne indirim kuponu veriyorsunuz!
Başka bir örnek ;
10 Adet Site barındırma yıllık 79,90 TL + KDV = 94,28 TL alındı
10 x 1,08 = 10,80 TL x 12 = 129,60 TL sadece CPANELE ÖDEYECEKSİNİZ!
Sunucu masrafınız mı yok ? Vergi mi vermiyorsunuz ?
@Coskun; abi sen neden paket fiyatını 149 TL den 399 TL yaptın? Niye satmıyorsun 149 TL e tekrar ?
Bu konuda ister hak verin ister vermeyin ama forumun cılkını çıkartıyorsunuz.
Haksız isem kapatın konuyu gitsin.
Sunucumda 90 Hesap var.
Cloud150 = 45 $
Cloudlinux = 14 $
Litespeed = 26 $
Imunify360 = 35 $
Softa = 1.50 $
Jetbackup = 5 $
Toplam = 126,50 $ Sadece yazılımlar.
En sonunda geçiyorum Crack sisteme
