umityelken adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faaliyet Belgesi
110
●10.581
- 28-07-2008, 23:02:28peki ücret ödeniyormu okudum ama birsey aklıma takıldı para ödeniyormu yani aldıktan sonra diyelim site açtık o site için bi ücret ödüyormuyuz?Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2008, 23:12:56Herhangi bir ücret talep edilmiyor. Ücret ödenmiyor. Sadece belgeleri gönderirken verdiğiniz 3 YTL aps parası varumityelken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2008, 23:21:54Eposta Aktivasyonu Gerekmekteher site içinmi belge gönderiyoruz yoksa faaliyet belgesi alırken mi? birde simdi istesek alabilirmiyiz?RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2008, 00:53:58Posta ile yollayacaksanız Taahhütlü olarak yollamanızı tavsiye ederim.Nearex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2008, 22:31:44Eposta Aktivasyonu GerekmekteFaliyet belgesi almak için Reşit olmalısınız.
Bildirim yapmanız için gerek yok herkesi şikayet edebilirsiniz.
arkadaslar bi arkadas https://www.r10.net/hosting-sirketler...-bildirme.html burda yukarıdaki gibi yazmıs altta arkadasın teki 18 yas altı faaliyet belgesi alabiliyor dedi hangisi dogru:s