Faliyet belgesi almak için Reşit olmalısınız.
Bildirim yapmanız için gerek yok herkesi şikayet edebilirsiniz.
arkadaslar bi arkadas
https://www.r10.net/hosting-sirketler...-bildirme.html burda yukarıdaki gibi yazmıs altta arkadasın teki 18 yas altı faaliyet belgesi alabiliyor dedi hangisi dogru:s