Faliyet belgesi almak için Reşit olmalısınız.
Bildirim yapmanız için gerek yok herkesi şikayet edebilirsiniz.

arkadaslar bi arkadas https://www.r10.net/hosting-sirketler...-bildirme.html burda yukarıdaki gibi yazmıs altta arkadasın teki 18 yas altı faaliyet belgesi alabiliyor dedi hangisi dogru:s