Konu
Faaliyet Belgesi
28-07-2008, 23:21:54
#94
webmasterciniz
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
RAMBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herhangi bir ücret talep edilmiyor. Ücret ödenmiyor. Sadece belgeleri gönderirken verdiğiniz 3 YTL aps parası var
her site içinmi belge gönderiyoruz yoksa faaliyet belgesi alırken mi? birde simdi istesek alabilirmiyiz?