Konu
Faaliyet Belgesi
29-07-2008, 00:53:58
#96
Onurss
Kurumsal Üye
Nearex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başvurduktan sonra çıktısını aldığın kağıdı ve dilekçeyi imzalayarak ilgili adrese gönderiyorsun. İlla aps ile yollaman gerekmiyor.
Posta ile yollayacaksanız Taahhütlü olarak yollamanızı tavsiye ederim.