Nearex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvurduktan sonra çıktısını aldığın kağıdı ve dilekçeyi imzalayarak ilgili adrese gönderiyorsun. İlla aps ile yollaman gerekmiyor.
Posta ile yollayacaksanız Taahhütlü olarak yollamanızı tavsiye ederim.