• 17-06-2015, 21:22:58
    #1
    Evet hosting sektöründe ortadoğu'ya yatırım yapmak sizce ne derece mantıklı? Dubai'den örnek vereceğim 500 MB paketler 500 dirham bu ortalama 120$ (senelik fiyatları) Türkiye standartlarına bakarsak buradaki pazara göre 5-6 kat daha kazançlı. Düşünceleriniz?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:22:58 -->-> Daha önceki mesaj 21:19:27 --

    EK ## Daha önce ortadoğuya yatırım yaptığını duyduğum @turkiyereseller; vardı sanırım. Yanlış hatırlamıyorsam abi yorumların ve düşüncelerin neler şuan için?
  • 17-06-2015, 21:23:04
    #2
    Dubai'de zenginler var hocam. 120$ onları etkilemez diye düşünüyorum. Yine de pek fazla bilgim yok. kaç kişi webmaster işleri ile uğraşıyor vb. detaylı bir analiz yapmak gerek Ortadoğu hakkında.
  • 17-06-2015, 21:24:35
    #3
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dubai'de zenginler var hocam. 120$ onları etkilemez diye düşünüyorum. Yine de pek fazla bilgim yok. kaç kişi webmaster işleri ile uğraşıyor vb. detaylı bir analiz yapmak gerek Ortadoğu hakkında.
    Evet Arap emirlikleri genel anlamda zengin olmasından dolayı ilgili şirketlerine e-posta servisi, hosting alt yapısı vb. bu fiyatlara vermek neredeyse onlara hiç dokunmaz. Pazar alanına bakıyorum ve ne şekilde reklam yürütülebileceği konusunda araştırma yapıyorum.
  • 17-06-2015, 21:25:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Firma açma düşünceniz mi var ?
  • 17-06-2015, 21:26:48
    #5
    Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma açma düşünceniz mi var ?
    Pazar alanı genişliğine göre Türkiye'ye yatırım yapmaktansa Ortadoğu için evet düşüncem var.
  • 17-06-2015, 21:30:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Size önerim, 2 Taraflıda açmanız.
    Yani, şöyle tamam yatırılımları ortadoğu için yapın fakat türkiyeyede bireysel olarak hizmet verin. bu şekilde güzel biryerlere gelebilirsiniz.
  • 17-06-2015, 21:33:24
    #7
    Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size önerim, 2 Taraflıda açmanız.
    Yani, şöyle tamam yatırılımları ortadoğu için yapın fakat türkiyeyede bireysel olarak hizmet verin. bu şekilde güzel biryerlere gelebilirsiniz.
    Zaten düşüncem şöyle şirket Türkiye 'de olacak. (Ülkeye döviz alımı olacak)

    Servcorp diye bir firma ile görüştüm globaloffice hizmeti vermekteler hem İstanbul hem Dubai 'den ofis hizmeti aylık 990 TL civarlarında. Türkiyeden vergi mükellefi olup İstanbul ofisini merkez ofis Dubai'yi kontak ofis olarak konumlandıracağım. (bunları yasal adres olarak gösterebiliyoruz)

    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/user...lak_II_A_2.htm

    Hizmet ihracında vergi alınmaması ve Arap emirliklerinde bu sektördeki hizmet fiyatlarının yüksek olmasından dolayı sağlayacağım servisler Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak.

    Tabi yine de bu işin düz mantık kısmı. Daha görünmeyen çok şey var.
  • 17-06-2015, 21:38:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bencede, araştırıp öyle girmelisiniz.

    Ofis türkiyede olacağı için vergide ödemeniz gerekir.
    Fakat, kktc gibi serbest bölgelerde kurulmuş olsanız, ozaman vergi ödemenize gerek kalmaz.

    Şöyle ki, türkiyede ofisiniz olacak ve vergi ödiyeceksiniz. fakat siz Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak hizmet demişsiniz. bu düşünceniz benim tarafımca yanlış bir düşünce. Yinede siz bilirsiniz.

    Konuyu tam anlamamış olabilirim bu yüzdende yazdıklarımda yanlışıklık olabilir
    Affola.
  • 17-06-2015, 21:42:45
    #9
    Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede, araştırıp öyle girmelisiniz.

    Ofis türkiyede olacağı için vergide ödemeniz gerekir.
    Fakat, kktc gibi serbest bölgelerde kurulmuş olsanız, ozaman vergi ödemenize gerek kalmaz.

    Şöyle ki, türkiyede ofisiniz olacak ve vergi ödiyeceksiniz. fakat siz Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak hizmet demişsiniz. bu düşünceniz benim tarafımca yanlış bir düşünce. Yinede siz bilirsiniz.

    Konuyu tam anlamamış olabilirim bu yüzdende yazdıklarımda yanlışıklık olabilir
    Affola.
    Vergiden kaçtığım yok sadece hizmet ihracına vergi uygulanmadığını söyledim ben. Evet elbette gelir vergisi ve diğer vergileri ödeyeceğim sadece katma değer vermeyeceğimi ifade ettim.

    Türkiyede pazar fiyatları aşırı düşük. Müşteri bu standarttaki paketi burada 5 liraya erinerek alırken arap emirliklerinde bu paketler 350-400 TL civarlarına tekabül ediyor. Ve ortadoğu genelde Türklere güvenmekte bunun yanı sıra ortadoğuda Türk lirasıda önemli rol oynuyor ticarette.