Bencede, araştırıp öyle girmelisiniz.
Ofis türkiyede olacağı için vergide ödemeniz gerekir.
Fakat, kktc gibi serbest bölgelerde kurulmuş olsanız, ozaman vergi ödemenize gerek kalmaz.
Şöyle ki, türkiyede ofisiniz olacak ve vergi ödiyeceksiniz. fakat siz Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak hizmet demişsiniz. bu düşünceniz benim tarafımca yanlış bir düşünce. Yinede siz bilirsiniz.
Konuyu tam anlamamış olabilirim bu yüzdende yazdıklarımda yanlışıklık olabilir
Affola.