Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size önerim, 2 Taraflıda açmanız.
Yani, şöyle tamam yatırılımları ortadoğu için yapın fakat türkiyeyede bireysel olarak hizmet verin. bu şekilde güzel biryerlere gelebilirsiniz.
Zaten düşüncem şöyle şirket Türkiye 'de olacak. (Ülkeye döviz alımı olacak)

Servcorp diye bir firma ile görüştüm globaloffice hizmeti vermekteler hem İstanbul hem Dubai 'den ofis hizmeti aylık 990 TL civarlarında. Türkiyeden vergi mükellefi olup İstanbul ofisini merkez ofis Dubai'yi kontak ofis olarak konumlandıracağım. (bunları yasal adres olarak gösterebiliyoruz)

http://www.gib.gov.tr/fileadmin/user...lak_II_A_2.htm

Hizmet ihracında vergi alınmaması ve Arap emirliklerinde bu sektördeki hizmet fiyatlarının yüksek olmasından dolayı sağlayacağım servisler Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak.

Tabi yine de bu işin düz mantık kısmı. Daha görünmeyen çok şey var.