Bencede, araştırıp öyle girmelisiniz.
Ofis türkiyede olacağı için vergide ödemeniz gerekir.
Fakat, kktc gibi serbest bölgelerde kurulmuş olsanız, ozaman vergi ödemenize gerek kalmaz.
Şöyle ki, türkiyede ofisiniz olacak ve vergi ödiyeceksiniz. fakat siz Türk vatandaşlarına değilde o bölgedeki insanlara olacak hizmet demişsiniz. bu düşünceniz benim tarafımca yanlış bir düşünce. Yinede siz bilirsiniz.
Konuyu tam anlamamış olabilirim bu yüzdende yazdıklarımda yanlışıklık olabilir
Affola.
Vergiden kaçtığım yok sadece hizmet ihracına vergi uygulanmadığını söyledim ben. Evet elbette gelir vergisi ve diğer vergileri ödeyeceğim sadece katma değer vermeyeceğimi ifade ettim.
Türkiyede pazar fiyatları aşırı düşük. Müşteri bu standarttaki paketi burada 5 liraya erinerek alırken arap emirliklerinde bu paketler 350-400 TL civarlarına tekabül ediyor. Ve ortadoğu genelde Türklere güvenmekte bunun yanı sıra ortadoğuda Türk lirasıda önemli rol oynuyor ticarette.