Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?
bilgilendirir misiniz?
TİB Dönüş Yapmıyor !!
21
●1.277
- 04-06-2014, 23:32:32gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noterden ankaradaki bir yakınıza vekalet verin sizin yerinize bire bir görüşerek hallede bilirsiniz. onun dısında zaten cevap verılmıyor. yada kendinizin gidip tib'e yüz yüze konusmanız gerekmektedir. tib şu an tatilde gibi bişey
- 05-06-2014, 00:02:51Üyeliği durdurulduSize Ortalama 40 Gün İçinde "Belgeniz Elimize Ulaşmıştır. İncelendikten Sonra Onaylanıcaktır." Gibisinden Mail Gelmesi Lazım. TİB'İn İşi Hiç Belli Olmuyor. Kendi Firmamın YS Belgesi Ortalama 4 Ayda Tamamlandı Benim Alt Bayimin İse 3 Haftada Tamamlandı. TİB Bu Aralar Yogun Oldugu İçin Geç Cevap Alabilirsiniz. Bir Süre Daha Bekleyin.gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2014, 00:06:49belge iptali için gönderdim hocam dilekçe yeni başvuru degil yaniEfecanDemireL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2014, 00:12:37gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben size ne yapacagınızı soyledim heycan aramaya gerek yok. - 05-06-2014, 00:16:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam TİB şu sıralar birliği kurmakla birlikte başka birşey dahamı yapıyor yada hazırlanıyor çözemedim telefonda bile bilgimiz yok cevabı alıyoruz.ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2014, 00:18:18sizin dediginiz yöntem masraflı hemde o kadar ugraşacak vaktim yok malesef alternatif yöntem arıyorum.ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yinede tesekkür ederim. - 05-06-2014, 00:20:48hayır tib şu an hiç bişeyler ugraşmıyor http://www.esb.org.tr/ zaten faliyette olmayan bir yer dediginiz yer yarın tib ana binasına tekrar gidecegim fakat bu hafta içinde düzeni saglacaklarını belirtmişlerdi yarın bıdaha bakacagım. telefonu acanlar zaten hiçbişey bilmiyorlar kanunu beklemekteyiz den baska o yüzde üst kademe yönetcilerden bilgi almak en iyisiViquality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imkanınız varsa sizde tib merkez binasına gidin
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:16 --
bişey degil kardeşim. öbür türlü resmi yaşışmalar durduruldu beklemekten başka çaren yok hiç bişeye yanıt alamazsın alternatif yok yani işin açıkcası.gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-06-2014, 00:21:22Gölbaşı'na bayağı mesafe var üşeniyorum birazda sabretmek tek çare.ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bilgi aldığınız zaman buradan belirtir misiniz?