Viquality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam TİB şu sıralar birliği kurmakla birlikte başka birşey dahamı yapıyor yada hazırlanıyor çözemedim telefonda bile bilgimiz yok cevabı alıyoruz.
hayır tib şu an hiç bişeyler ugraşmıyor http://www.esb.org.tr/ zaten faliyette olmayan bir yer dediginiz yer yarın tib ana binasına tekrar gidecegim fakat bu hafta içinde düzeni saglacaklarını belirtmişlerdi yarın bıdaha bakacagım. telefonu acanlar zaten hiçbişey bilmiyorlar kanunu beklemekteyiz den baska o yüzde üst kademe yönetcilerden bilgi almak en iyisi imkanınız varsa sizde tib merkez binasına gidin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:16 --

gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin dediginiz yöntem masraflı hemde o kadar ugraşacak vaktim yok malesef alternatif yöntem arıyorum.

yinede tesekkür ederim.
bişey degil kardeşim. öbür türlü resmi yaşışmalar durduruldu beklemekten başka çaren yok hiç bişeye yanıt alamazsın alternatif yok yani işin açıkcası.