hayır tib şu an hiç bişeyler ugraşmıyor
http://www.esb.org.tr/ zaten faliyette olmayan bir yer dediginiz yer yarın tib ana binasına tekrar gidecegim fakat bu hafta içinde düzeni saglacaklarını belirtmişlerdi yarın bıdaha bakacagım. telefonu acanlar zaten hiçbişey bilmiyorlar kanunu beklemekteyiz den baska o yüzde üst kademe yönetcilerden bilgi almak en iyisi

imkanınız varsa sizde tib merkez binasına gidin
Gölbaşı'na bayağı mesafe var üşeniyorum birazda sabretmek tek çare.

Bilgi aldığınız zaman buradan belirtir misiniz?