gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?

bilgilendirir misiniz?
Size Ortalama 40 Gün İçinde "Belgeniz Elimize Ulaşmıştır. İncelendikten Sonra Onaylanıcaktır." Gibisinden Mail Gelmesi Lazım. TİB'İn İşi Hiç Belli Olmuyor. Kendi Firmamın YS Belgesi Ortalama 4 Ayda Tamamlandı Benim Alt Bayimin İse 3 Haftada Tamamlandı. TİB Bu Aralar Yogun Oldugu İçin Geç Cevap Alabilirsiniz. Bir Süre Daha Bekleyin.