Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?
bilgilendirir misiniz?
Noterden ankaradaki bir yakınıza vekalet verin sizin yerinize bire bir görüşerek hallede bilirsiniz. onun dısında zaten cevap verılmıyor. yada kendinizin gidip tib'e yüz yüze konusmanız gerekmektedir. tib şu an tatilde gibi bişey