• 04-06-2014, 15:11:35
    #1
    Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
    Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
    14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?

    bilgilendirir misiniz?
  • 04-06-2014, 23:32:32
    #2
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
    Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
    14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?

    bilgilendirir misiniz?

    Noterden ankaradaki bir yakınıza vekalet verin sizin yerinize bire bir görüşerek hallede bilirsiniz. onun dısında zaten cevap verılmıyor. yada kendinizin gidip tib'e yüz yüze konusmanız gerekmektedir. tib şu an tatilde gibi bişey
  • 05-06-2014, 00:02:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar en uygun kategori olarak burayı buldum.
    Ben 27/03/2014 yer saglayıcı belgemi ptt iadeli taahdut ile iptal dilekçesiyle birlikte Tib gönderdim.Dilekçenin sonuna cevabın tarfıma elektronik posta veya yazılı dönmesi istedim ama bu güne kadar giden gelen hiçbir yazı cevap olmadı bende
    14/05/2014 de bimer yazdım durumu barkod kodu vs onları yazdım ama 20 gündürde bimerden cevap yok ne yapmam lazım ?

    bilgilendirir misiniz?
    Size Ortalama 40 Gün İçinde "Belgeniz Elimize Ulaşmıştır. İncelendikten Sonra Onaylanıcaktır." Gibisinden Mail Gelmesi Lazım. TİB'İn İşi Hiç Belli Olmuyor. Kendi Firmamın YS Belgesi Ortalama 4 Ayda Tamamlandı Benim Alt Bayimin İse 3 Haftada Tamamlandı. TİB Bu Aralar Yogun Oldugu İçin Geç Cevap Alabilirsiniz. Bir Süre Daha Bekleyin.
  • 05-06-2014, 00:06:49
    #4
    EfecanDemireL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size Ortalama 40 Gün İçinde "Belgeniz Elimize Ulaşmıştır. İncelendikten Sonra Onaylanıcaktır." Gibisinden Mail Gelmesi Lazım. TİB'İn İşi Hiç Belli Olmuyor. Kendi Firmamın YS Belgesi Ortalama 4 Ayda Tamamlandı Benim Alt Bayimin İse 3 Haftada Tamamlandı. TİB Bu Aralar Yogun Oldugu İçin Geç Cevap Alabilirsiniz. Bir Süre Daha Bekleyin.
    belge iptali için gönderdim hocam dilekçe yeni başvuru degil yani
  • 05-06-2014, 00:12:37
    #5
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belge iptali için gönderdim hocam dilekçe yeni başvuru degil yani

    ben size ne yapacagınızı soyledim heycan aramaya gerek yok.
  • 05-06-2014, 00:16:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noterden ankaradaki bir yakınıza vekalet verin sizin yerinize bire bir görüşerek hallede bilirsiniz. onun dısında zaten cevap verılmıyor. yada kendinizin gidip tib'e yüz yüze konusmanız gerekmektedir. tib şu an tatilde gibi bişey
    Hocam TİB şu sıralar birliği kurmakla birlikte başka birşey dahamı yapıyor yada hazırlanıyor çözemedim telefonda bile bilgimiz yok cevabı alıyoruz.
  • 05-06-2014, 00:18:18
    #7
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben size ne yapacagınızı soyledim heycan aramaya gerek yok.
    sizin dediginiz yöntem masraflı hemde o kadar ugraşacak vaktim yok malesef alternatif yöntem arıyorum.

    yinede tesekkür ederim.
  • 05-06-2014, 00:20:48
    #8
    Viquality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam TİB şu sıralar birliği kurmakla birlikte başka birşey dahamı yapıyor yada hazırlanıyor çözemedim telefonda bile bilgimiz yok cevabı alıyoruz.
    hayır tib şu an hiç bişeyler ugraşmıyor http://www.esb.org.tr/ zaten faliyette olmayan bir yer dediginiz yer yarın tib ana binasına tekrar gidecegim fakat bu hafta içinde düzeni saglacaklarını belirtmişlerdi yarın bıdaha bakacagım. telefonu acanlar zaten hiçbişey bilmiyorlar kanunu beklemekteyiz den baska o yüzde üst kademe yönetcilerden bilgi almak en iyisi imkanınız varsa sizde tib merkez binasına gidin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:16 --

    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin dediginiz yöntem masraflı hemde o kadar ugraşacak vaktim yok malesef alternatif yöntem arıyorum.

    yinede tesekkür ederim.
    bişey degil kardeşim. öbür türlü resmi yaşışmalar durduruldu beklemekten başka çaren yok hiç bişeye yanıt alamazsın alternatif yok yani işin açıkcası.
  • 05-06-2014, 00:21:22
    #9
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır tib şu an hiç bişeyler ugraşmıyor http://www.esb.org.tr/ zaten faliyette olmayan bir yer dediginiz yer yarın tib ana binasına tekrar gidecegim fakat bu hafta içinde düzeni saglacaklarını belirtmişlerdi yarın bıdaha bakacagım. telefonu acanlar zaten hiçbişey bilmiyorlar kanunu beklemekteyiz den baska o yüzde üst kademe yönetcilerden bilgi almak en iyisi imkanınız varsa sizde tib merkez binasına gidin
    Gölbaşı'na bayağı mesafe var üşeniyorum birazda sabretmek tek çare.
    Bilgi aldığınız zaman buradan belirtir misiniz?