• 01-03-2013, 11:40:49
    #10
    aynen banada geldi hala silmeye uğraşıyorum isimtescil çıldırmış
  • 01-03-2013, 12:12:26
    #11
    102 oldu sabahtan beri. Devam ederlerse şikayetçi olacağımı ilettim ve şöyle bir cevap aldım => Sayın Müşterimiz,Sistemimizdeki teknik sorundan dolayı tüm müşterimize sms bildirimleri gitmekteydi fakat suanda problem giderilmiştir ve suanda sms gönderimi olmamaktadır.Operatörde kalan son sms bildirimleri geliyor olabilir kısa sürede sona erecektir.Saygılarımla.
  • 01-03-2013, 12:15:02
    #12
    iflas yakın gibi
  • 01-03-2013, 12:15:08
    #13
    Teknik bir hata olabileceğini burada herkes biliyor ve olabilir de insanlık hali sonuçta bir program yani.

    Niye bu kadar abarttınız yok şikayetçi olacağım falan filan diye? Banada geldi aynı mesajlar..
  • 01-03-2013, 12:30:58
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bana 5 mesaj geldi, sanırım bu ay düşecek domain sayınız kadar mesaj gönderiyorlar. Çok fazla mesaj gelen arkadaşlar bu ay düşecek o kadar domain'iniz mi var maşallah gerçekten.
  • 01-03-2013, 13:13:44
    #15
    StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik bir hata olabileceğini burada herkes biliyor ve olabilir de insanlık hali sonuçta bir program yani.

    Niye bu kadar abarttınız yok şikayetçi olacağım falan filan diye? Banada geldi aynı mesajlar..
    Telefonum bozulmak üzere ve takılmaya başladı. Çünkü yetişemiyorum kapasitesi doldu. Ve sabah sabah beni rahatsız ettiği cabası. Tabiki insanlık hali ancak düzeltilmezse şikayetçi olmakta benim hakkım. Onların hatasını ben dahil kimse çekmek zorunda değil
  • 01-03-2013, 14:09:04
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada aynısı oldu şaştım kaldım ama telefondan bi hamleyle hepsini sil dedim sildim
  • 01-03-2013, 14:21:21
    #17
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 kuruştan sms attırsalar, 500 müşteriye 100 sms gitmiş olsa 50.000 sms eder, o da 10.000 tl yapar, 10.000 tl içerdeler, sistemi düzeltseler bile artık sms gelmez bundan sonra 3-5 aydaki yollayacakları sms i 1 günde yollamışlar, nasıl sağlam bir altyapı varsa
    altyapıları çok iyi paramı vermezseler paylaşacağım altyapılarını : )
  • 01-03-2013, 14:49:17
    #18
    Sanırım bu toplu sms leri avea, vodofone v.b. operatörlerin 1,000 sms kampanyalarından falan atıyorlar. O yüzden ben bu şekilde iflas falan edeceklerini düşünmüyorum. 50,000 sms için en fazla 500 lira içerdeler.