Sanırım bu toplu sms leri avea, vodofone v.b. operatörlerin 1,000 sms kampanyalarından falan atıyorlar. O yüzden ben bu şekilde iflas falan edeceklerini düşünmüyorum. 50,000 sms için en fazla 500 lira içerdeler.