İsimtescil Sms Çılgınlığı!
41
●2.475
- 01-03-2013, 17:14:09Hocam sende paranı kaptırdıysan valla biz ölmüşüz.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2013, 19:35:301.000 sms 1 lira gibi sistemi var onun.. (1lira atmasyondur, ama sms ücretleri düşüktür yani, ilgili operatörle anlaşmalı..)Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2013, 19:37:52hocam ne kampanyası : ) adamlar senin gibi tel'dan tel'a mı sms atıyor sanki. operatörle anlaşmalılar, entegre sistemleri var ücretleri çok düşük yani..muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2013, 19:58:42ben paramı kaptırmadım , söz verdiklerini yapmadılar ve şimdi değiş tokuş yapacağız yanaşmıyorlar.ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle