• 01-03-2013, 14:54:42
    #19
    Belirli anlaşmalar ile bireysel müşteri bile 20 kuruştan sms atabiliyor. Adamlar kurumsal ayrıca kapasite büyük. Sms'in tanesi çok çok çok uyguna geliyordur. Sistem arızası falan koymaz bunlara.
  • 01-03-2013, 17:04:44
    #20
    Bana gelmedi
  • 01-03-2013, 17:06:16
    #21
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana gelmedi
    benide unuttular
  • 01-03-2013, 17:14:09
    #22
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altyapıları çok iyi paramı vermezseler paylaşacağım altyapılarını : )
    Hocam sende paranı kaptırdıysan valla biz ölmüşüz.
  • 01-03-2013, 19:23:07
    #23
    Banada geldi 1 tane sms bazı arkadaşların dediği gibi kaç alan adınız var ise ona göre sms geliyor galiba
  • 01-03-2013, 19:35:30
    #24
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş çıkış yapmayın bırakın sistem göndermeye devam etsin . Batar belki böylelikle
    1.000 sms 1 lira gibi sistemi var onun.. (1lira atmasyondur, ama sms ücretleri düşüktür yani, ilgili operatörle anlaşmalı..)
  • 01-03-2013, 19:37:10
    #25
    Banada sabah 10 tane mesaj gelmiş
  • 01-03-2013, 19:37:52
    #26
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bu toplu sms leri avea, vodofone v.b. operatörlerin 1,000 sms kampanyalarından falan atıyorlar. O yüzden ben bu şekilde iflas falan edeceklerini düşünmüyorum. 50,000 sms için en fazla 500 lira içerdeler.
    hocam ne kampanyası : ) adamlar senin gibi tel'dan tel'a mı sms atıyor sanki. operatörle anlaşmalılar, entegre sistemleri var ücretleri çok düşük yani..
  • 01-03-2013, 19:58:42
    #27
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende paranı kaptırdıysan valla biz ölmüşüz.
    ben paramı kaptırmadım , söz verdiklerini yapmadılar ve şimdi değiş tokuş yapacağız yanaşmıyorlar.