Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş çıkış yapmayın bırakın sistem göndermeye devam etsin . Batar belki böylelikle
1.000 sms 1 lira gibi sistemi var onun.. (1lira atmasyondur, ama sms ücretleri düşüktür yani, ilgili operatörle anlaşmalı..)