StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik bir hata olabileceğini burada herkes biliyor ve olabilir de insanlık hali sonuçta bir program yani.

Niye bu kadar abarttınız yok şikayetçi olacağım falan filan diye? Banada geldi aynı mesajlar..
Telefonum bozulmak üzere ve takılmaya başladı. Çünkü yetişemiyorum kapasitesi doldu. Ve sabah sabah beni rahatsız ettiği cabası. Tabiki insanlık hali ancak düzeltilmezse şikayetçi olmakta benim hakkım. Onların hatasını ben dahil kimse çekmek zorunda değil