• 05-01-2011, 23:08:23
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    Bekron bilişim hizmetleri ile tanışalı 6 ay civarı oldu sanırım. Bu hosting firmasını ararken tek kriterim vardı o da güvenilir olması. Vergi levhasının olması ve .com.tr uzantısı ile hizmet veriyor olması güven oluşturdu. Hakkında da 2-3 olumlu yorum okuyunca bir adet almanya hosting paketlerinden aldım. Buraya kişisel sitemi kurdum. Daha sonra ihtiyaçtan dolayı bir başka reseller paketi daha aldım. Memnun olduğumdan dolayı değil aslında ihtiyaçtan dolayı. Çünkü almanyadaki host arada bir göçüyordu. Neyse sonraları saçma sapan "güvenlik" önemleri nedeniyle çoğu kullandığım php fonksiyonlarını kapattıklarını fark ettim. File_get_contents fonskiyonunundan tutun set_time_limitlere kadar nerdeyse hiçbir php projenizi işlevsel halde çalıştıramıyorsunuz. Sattıkları paketin adı html host olsa anlayacağımda php olarak satıyorlar bunu. Şimdi burda bahsederek boşa laf kalabalığı etmek istemediğim bir dizi sorunla/problemlede karşılaştım hepsinede abuk sabuk cevaplar verildi -cpanel lisansını bile bizden istemek gibi bir şaka yaptılar bir ara-. Yeri gelmişkende söyliyleim ticket sistemlerini dışarıdan görürseniz buradan birşey almazsınız zaten. İngilizce bi scriptten aynen alıp koymuşlar varezmidir nedir.

    Bu olanların hepsini sineye çekmiştik fakat bu son olay bardağı taşıran son damla oldu. Kişsel site olan host almanyadaki hosttu. Ve bu kişisel site bir dersin projesiydi. Finalde sunum yapmamız gerekiyordu. Final sunumunda jüriye siteyi açmak istediğimde o harika "Default Website Page" yazısıyla karşılaştım. Resmen rezil edici bir durumdu. Umarım notumu etkilemez ama etikeyeceğine eminim. Olayın ardında sitelerinde yazan 0212 572 33 33 numaralı telefonu aradım. Ki bu telefon numarasıda her zaman beni şüphelendirmiştir. Jenerik sayılır sonuçta. Numara sahtemidir nedir bilmiyorum aradım ve açmadılar ulaşamadım kendilerine. Sadece ticket açıp gene abuk bir cevap almak yerine konuyu buradan da dile getireyim dedim belki daha ciddiye alırlar.

    Bunların dışında en vurucu kısmı geliyor şimdi. Eve geldiğimde mailime gelen bir mesaj gördüm. Bu benim kişisel siteme koyduğum bir önlemdi. Başka host ve başka şartlarda sayfanın çalışması durumunda sayfa hakkında beni bilgilendiren bir mail atıyor. Özetle sayfam/sitem başka bir hostta çalıştırılmış. Bu ne şimdi? Resmen kodlarımı/sitemi çaldı mı bu adamalar? Gerekirse adli mercilere başvurmayı düşünüyorum. Hem parasını PEŞİN ödediğim hizmeti vermiyorlar. Hem de sitemi/sayfamı çalıyorlar!? Vergi levhası olan .com.tr uzantılı olan türk hostingçilere de güvenmeyeceksek hangi host firmasına güveneceğiz? Türkiye'den hosting hizmeti almamak en hayırlısı sanırım (!)
  • 05-01-2011, 23:23:56
    #2
    Merhaba,
    Bekron.com.tr İlk Sahibi Yusuf BELALEL'dir.
    şuan devrettiği için başka birisi bakıyor tam bilmiyorum ama öyleydi toti bilgisayar devralmıştı..

    Yusuf bey varmı yokmu bilmiyorum..
  • 05-01-2011, 23:47:57
    #3
    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...er-sunucu.html

    bu konudaki sizin servermiydi hakanım
    büyük geçmiş olsun :S
    yahu iki kuruşluk adamlarla nie iş yaparsınız anlamamki :S
  • 05-01-2011, 23:50:57
    #4
    Serh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bekron.com.tr İlk Sahibi Yusuf BELALEL'dir.
    şuan devrettiği için başka birisi bakıyor tam bilmiyorum ama öyleydi toti bilgisayar devralmıştı..

    Yusuf bey varmı yokmu bilmiyorum..
    Bilmiyorum kime devredildiğini sonuçta "bekron" adı altından hizmet veriliyor pardon verilmiyor!

    ChipOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...er-sunucu.html

    bu konudaki sizin servermiydi hakanım
    büyük geçmiş olsun :S
    yahu iki kuruşluk adamlarla nie iş yaparsınız anlamamki :S
    Valla öyle bir hata yaptık işte :s

    bekronbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İçinde vps müşterisi ile birlikte Hetzner Almanya lokasyonlu sunucu devredilecektir. Ayrıntılı bilgi için ilgilenenler p.m atabilir.
    Resmen kişisel sitenin dahil olduğu almanya sunucusunu komple müşterileriyle birlikte bir başkasına satmışlar valla. Nasıl böyle bir şey olabiliyor yahu müşterileriyle birlikte satmak?
  • 06-01-2011, 00:12:12
    #5
    madozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum kime devredildiğini sonuçta "bekron" adı altından hizmet veriliyor pardon verilmiyor!



    Valla öyle bir hata yaptık işte :s



    Resmen kişisel sitenin dahil olduğu almanya sunucusunu komple müşterileriyle birlikte bir başkasına satmışlar valla. Nasıl böyle bir şey olabiliyor yahu müşterileriyle birlikte satmak?
    bekron.com.tr edindiğim bilgiye göre tamamen toti bilgisayar'a devredilmiş.
    yusuf bey ortalarda yok ama yada ben görmüyorum
    bekron.com.tr ile alışveriş edilmez artık karalamak gibi olmasın ama destek göremedim ben oyüzden öyle diyorum arkadaşım..

    geçmiş olsun..
    .com.trye değil en az 2 yıllık belgeleri olan firmalara bak..
  • 06-01-2011, 10:02:14
    #6
    Zaten bir süredir her türlü fırsatda eleştirilerinizi dile getiriyorsunuz. Artık sebebi kişiliginizden mi kaynaklanıyor kendinizi tatmin arayışınızda mısınız bilemiyorum. Eleştiri olabilir ancak iftiralarınız kabul edilebilir gibi değil. Sunucu değişikligi yapılacagı bütün müşterilere mail atılarak bilidirilmişti. Yazınız iftiralarla dolu özellikle sitelerin çalınması müşterilerin serverla satılması özel tasarım olan sitemizin ***** olarak lanse etmeniz zırvalarını ibretle okudum. Asıl rezillik sizin yaptıgınız. Bu firma 2 senedir en iyi şekilde müşterilerine hizmet vermiştir. Bunu aklı başında bizi tanıyan herkes bilir. Allah herkese müşterinin iyisini nasip etsin. Başka da bir şey demiyorum.
  • 06-01-2011, 12:30:44
    #7
    Geçmiş olsun inşallah orta yol bulunur magduriyet telafisi yapılabilir bir şeydir.
  • 06-01-2011, 13:32:28
    #8
    bekronbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten bir süredir her türlü fırsatda eleştirilerinizi dile getiriyorsunuz. Artık sebebi kişiliginizden mi kaynaklanıyor kendinizi tatmin arayışınızda mısınız bilemiyorum. Eleştiri olabilir ancak iftiralarınız kabul edilebilir gibi değil. Sunucu değişikligi yapılacagı bütün müşterilere mail atılarak bilidirilmişti. Yazınız iftiralarla dolu özellikle sitelerin çalınması müşterilerin serverla satılması özel tasarım olan sitemizin ***** olarak lanse etmeniz zırvalarını ibretle okudum. Asıl rezillik sizin yaptıgınız. Bu firma 2 senedir en iyi şekilde müşterilerine hizmet vermiştir. Bunu aklı başında bizi tanıyan herkes bilir. Allah herkese müşterinin iyisini nasip etsin. Başka da bir şey demiyorum.
    İşte ticket olarak cevap verilme şeklide böyle. Abuk sabuk zırvadır bunlar siz şölesiniz böylesiniz yerine herhangi bir "iftira"ya cevap vermeyi deneseydiniz? Yazınızda en ufak bi yanıt yok hiç bir "suçlamamıza". Bu da bizim aslında ne kadar haklı olduğumuzu gösteriyor. Resmen "müşterileriyle birlikte satıyorum" şeklinde yazdığınız konuyu nasıl atlatacaksınız çok merak ediyorum. Konuyu açtıktan sonra satmadığınızı mı idda ediyosunuz? Demagoji yapmakta üstünüze yok. Hakkımı aramaya çalışıyorum burada, verdiğiniz cevaplara bakın. Nasıl bi yetkili, sorunlara çözüm aramak yerine müşterisine zırvalıyosun kişiliğiniz şöle gibi bi cevap vererek tartışma seviyesini yerle yeksan eder? Bu da sizin ne kadar "şirket" olduğunuzun bir göstergesi sanırım.
  • 08-01-2011, 11:43:52
    #9
    arkadaşımız alpaslan beyin sitesinde devir ile ilgili bir bilgi yok . Son 3 ayda belki r10da sadece bir kaç ay reklam yapıp kapatan hosting sayısı bayağı arttı. Ne alırsanız alın geçmişi olan firmalar ile çalışın derim. Çoğu firma 1 yıl dayanamadan hizmetleri bırakmak zorunda kalıyor.