bekronbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten bir süredir her türlü fırsatda eleştirilerinizi dile getiriyorsunuz. Artık sebebi kişiliginizden mi kaynaklanıyor kendinizi tatmin arayışınızda mısınız bilemiyorum. Eleştiri olabilir ancak iftiralarınız kabul edilebilir gibi değil. Sunucu değişikligi yapılacagı bütün müşterilere mail atılarak bilidirilmişti. Yazınız iftiralarla dolu özellikle sitelerin çalınması müşterilerin serverla satılması özel tasarım olan sitemizin ***** olarak lanse etmeniz zırvalarını ibretle okudum. Asıl rezillik sizin yaptıgınız. Bu firma 2 senedir en iyi şekilde müşterilerine hizmet vermiştir. Bunu aklı başında bizi tanıyan herkes bilir. Allah herkese müşterinin iyisini nasip etsin. Başka da bir şey demiyorum.
İşte ticket olarak cevap verilme şeklide böyle. Abuk sabuk zırvadır bunlar siz şölesiniz böylesiniz yerine herhangi bir "iftira"ya cevap vermeyi deneseydiniz? Yazınızda en ufak bi yanıt yok hiç bir "suçlamamıza". Bu da bizim aslında ne kadar haklı olduğumuzu gösteriyor. Resmen "müşterileriyle birlikte satıyorum" şeklinde yazdığınız konuyu nasıl atlatacaksınız çok merak ediyorum. Konuyu açtıktan sonra satmadığınızı mı idda ediyosunuz? Demagoji yapmakta üstünüze yok. Hakkımı aramaya çalışıyorum burada, verdiğiniz cevaplara bakın. Nasıl bi yetkili, sorunlara çözüm aramak yerine müşterisine zırvalıyosun kişiliğiniz şöle gibi bi cevap vererek tartışma seviyesini yerle yeksan eder? Bu da sizin ne kadar "şirket" olduğunuzun bir göstergesi sanırım.