Zaten bir süredir her türlü fırsatda eleştirilerinizi dile getiriyorsunuz. Artık sebebi kişiliginizden mi kaynaklanıyor kendinizi tatmin arayışınızda mısınız bilemiyorum. Eleştiri olabilir ancak iftiralarınız kabul edilebilir gibi değil. Sunucu değişikligi yapılacagı bütün müşterilere mail atılarak bilidirilmişti. Yazınız iftiralarla dolu özellikle sitelerin çalınması müşterilerin serverla satılması özel tasarım olan sitemizin ***** olarak lanse etmeniz zırvalarını ibretle okudum. Asıl rezillik sizin yaptıgınız. Bu firma 2 senedir en iyi şekilde müşterilerine hizmet vermiştir. Bunu aklı başında bizi tanıyan herkes bilir. Allah herkese müşterinin iyisini nasip etsin. Başka da bir şey demiyorum.