Herkese geçmiş olsun, 1 haftadır kapalıymış sanırım.
Kendisi DH de konu ile ilgili aşağıdaki açıklamayı yapmış, kendisini tanımıyorum sadece host satarken sitesini vs. görmüştüm, dh dede aynı konuyu görüp yazı yazdığını görünce buraya yazdıklarını kopyalamak istedim, haber alamayan vs. varsa belki işin gidişatı hakkkında bilgi sahibi olurlar.
-------------
"bütün yedekler geri verilecek ve dileyene para geri iade edilecektir
server aldıgım firmayı mahkemeye verdik
yeni sunucu topluyorum siteler cok kısa içinde acılacaktır
eger sunucu aldıgım firmadan tazminat alabilirsem sizlere fazlası ile geri iade edicem
eger alamassam iadeler için ay başını bekleyin
domainlerini almak isteyenler
bana akkedi@gmail.com adresinden mail atsın"
İlgili kişinin dh de yazdığı yazıdır.
www.operahosting.com a nsıl ulaşırım?
Saygılar.
operahostinge nasıl ulaşacam acaba?
33
●1.528
- 10-09-2007, 21:47:59
- 10-09-2007, 21:56:45Ben de ordan reseller almıştım Tolga bey ii biridir ancak sürekli siteler kapanıyodu en sonunda dayanamadım değiştirdim.Abartı yok uptime oranı %60 yok.Bi de sitede %100 uptime oranı yazıyodu.Bi kere 10 gün boyunca sitenin kapalı kaldını bilirim.Açılıodu arasıra ama ne admine girebiliodun ne de bi post atabiliodun.SQL'de sorun çıkartıodu sunucu kaynaklı olarak.Baktım hergün 3-4 saat kesinti arasıra 4-5 gün bazen 10 gün olan kesintilerden yeter yaa dedim değiştirdim.
Bu arada evet kesinti olduğunda Tolga Bey'e o istemediği sürece ulaşmak imkansız.Bi bakıyodum bi hafta sonra Tolga Bey online msnde, diodum siteler açılmıştır ve de açılıodu tahmin ettiğim gibi.Siteler açılana kadar ulaşabileceğinizi sanmıyorum. - 11-09-2007, 02:00:33ya sen beni anlamıyon yada gözlerin iyi görmüyo ben senle tartışmak için açmadım bu konuyu.yazılanları iyi oku ondan sonra yaz bi zahmet acaba merak ediyorum verdigin o tele sen ulaşabiliyomusun .diyorumki tolgaya ulaşamıyorum bütün ulaşım yolları kapalı.o verdigin telde var bende.attıgım maillere cevap vermediginden geri geliyo. msn kapalı.böle bi kapanma durumu varsa neden bildirmiyo yada kapandıgı zaman neden bildirmiyo.buraya üye diger foruma cevap yazıyoda buraya neden yazmıyo.ben host alırken üstüne basa basa sordum ona kapanma aksama gibi durumlar oluyomu diye olumlu cevap verdi.nerden bilecem ben böle olcanı bi haftayı geçti hala bize bildirmiyo insan bi mail atar.Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2007, 06:44:38tamam sen o konuda haklısın bende tartışmak istemiyorum.yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bartında olmadını öğrendim dun akşam ukaşır ulaşmaz seninle irtibata gecmesini sölicem.! daha dogrusu müşteriyle. - 12-09-2007, 00:25:55ya neden bütün sorunlar bende.neden hep beni bulurki anlamadım gitti.arkadaşın verdigi gmaile mail atıyoz cevap vermiyo.çıksın adamgibi insan gibi dobra dobra derdini sorununu anlatsın.hata nerdeyse sölesin bilelim hergün ümitle yaşamaktansa vazgeçeriz forumdanda paradanda insandan önemli dil yerin dibine girsin siteside forumuda.eşşek dilizki ya ama böle kaçarak maiillere cevap vermeyerek nereye kadar gidecek.kendimce düşünüyorum kimsenin hakkını yemiyorum alış veriş yaptıgım arkadaşlara yamuk yapmıyorum paralarını dedigim gün veriyorum başımdanda musibetler gitmiyo.allah ıslah etsin ne dim gayrıBilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2007, 23:17:52siteler i açmış bulanmaktayım
kapalı olanların ayarlamalı yapıldıkdan sonra acılacak
yolcu senin site kaldıgı yerden dewam ediyor merak etme
yolcu sende ev adresimden cep telefonuma kadar herşey var
bana mail attında cevap mı vermedim
hadi onu bırak bi sms bile cekip sebep sormadın
neyse siteler acıldı
sitelerin kapanma nedenini teknoserver bile cevaplayamıyor - 15-09-2007, 12:27:40Merhaba sanırım operahostun sahibisiniz DH deki nickim bLuEbLooD® tur, orada ilgili datacenterı mahkemeye verdim, demiştiniz bizde bunun için sizden belge istemiştik, o belgeler hala gelmedide, mahkeme durumunu soracaktım, ilk duruşma ne zaman başlıyor acaba, bende orada olmak isterimde

Eğer sunucunuz bir nedenden dolayı kapalı kalıyorsa lütfen, bunun nedenlerini açıklayınız yoksa birilerden server aldım sorun çıktı yenisini vermediler bende bunları mahkemeye verdim, isteyene delillerimi sunarım deyipte biriside belgeleri isteyince yan çizmeyiniz.
Her zaman sonucu ne olursa olsun doğruları söylemek en isabetli karar olur.
Saygılar. - 15-09-2007, 15:40:01Üyeliği durdurulduHaklısın arkadşaşım tebriklerSerqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
