Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam sen o konuda haklısın bende tartışmak istemiyorum.
bartında olmadını öğrendim dun akşam ukaşır ulaşmaz seninle irtibata gecmesini sölicem.! daha dogrusu müşteriyle.
ya neden bütün sorunlar bende.neden hep beni bulurki anlamadım gitti.arkadaşın verdigi gmaile mail atıyoz cevap vermiyo.çıksın adamgibi insan gibi dobra dobra derdini sorununu anlatsın.hata nerdeyse sölesin bilelim hergün ümitle yaşamaktansa vazgeçeriz forumdanda paradanda insandan önemli dil yerin dibine girsin siteside forumuda.eşşek dilizki ya ama böle kaçarak maiillere cevap vermeyerek nereye kadar gidecek.kendimce düşünüyorum kimsenin hakkını yemiyorum alış veriş yaptıgım arkadaşlara yamuk yapmıyorum paralarını dedigim gün veriyorum başımdanda musibetler gitmiyo.allah ıslah etsin ne dim gayrı