verdiğim cep telefonundan ara sor kardeş ozaman.!
bu adam kolundan tutup zorla gel sana host satıyım dememiştir heralde.?
onu savundumu düşünmeyin vardır bir bildiği iletişime gecmeye calısıyorum.
bu link vericem dogrudan yazar gerekenleri.
ya sen beni anlamıyon yada gözlerin iyi görmüyo ben senle tartışmak için açmadım bu konuyu.yazılanları iyi oku ondan sonra yaz bi zahmet acaba merak ediyorum verdigin o tele sen ulaşabiliyomusun .diyorumki tolgaya ulaşamıyorum bütün ulaşım yolları kapalı.o verdigin telde var bende.attıgım maillere cevap vermediginden geri geliyo. msn kapalı.böle bi kapanma durumu varsa neden bildirmiyo yada kapandıgı zaman neden bildirmiyo.buraya üye diger foruma cevap yazıyoda buraya neden yazmıyo.ben host alırken üstüne basa basa sordum ona kapanma aksama gibi durumlar oluyomu diye olumlu cevap verdi.nerden bilecem ben böle olcanı bi haftayı geçti hala bize bildirmiyo insan bi mail atar.