• 09-09-2007, 23:20:08
    #1
    arkadaşlar bi site 6 gündür kapalı olurmu yav.hadi sorun var kapalı peki bu hizmeti veren kişiye hiç ulaşılamazmı.tel kapalı,msn kapalı,mail atıyorum attıgım mail geri geliyo bana.sanki uzayda bu adam ya.yer yarılıp içine girdi. taşıcam forumu yedegide yok bende.ama açılsın protesto edecem onu duyuru yazacam kapalı kalcak tiksindim daha o forumdan
  • 09-09-2007, 23:23:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bi site 6 gündür kapalı olurmu yav.hadi sorun var kapalı peki bu hizmeti veren kişiye hiç ulaşılamazmı.tel kapalı,msn kapalı,mail atıyorum attıgım mail geri geliyo bana.sanki uzayda bu adam ya.yer yarılıp içine girdi. taşıcam forumu yedegide yok bende.ama açılsın protesto edecem onu duyuru yazacam kapalı kalcak tiksindim daha o forumdan
    Şirketmi bu operahosting ?

    ve bahsettiğin operahosting.com ise 90.3782275392 bunu dene
  • 09-09-2007, 23:25:08
    #3
    yok be abi ne şirketi şirket falan dil
  • 09-09-2007, 23:26:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok be abi ne şirketi şirket falan dil
    90.3782275392 bu telefonu dene whois bilgilerinden cıktı.
  • 09-09-2007, 23:34:10
    #5
    Kurumsal Üye
    Şafak 7 Arkadaşlar güvenmediginiz yerden host almayın.Sonunda ortadan kayboluyorlar ne bir iz ne bir haber ...
  • 09-09-2007, 23:40:06
    #6
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90.3782275392 bu telefonu dene whois bilgilerinden cıktı.
    bu nerenin teli acaba hangi şehrin?
  • 09-09-2007, 23:45:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nerenin teli acaba hangi şehrin?
    bartın sanırım whoisde bartın adresi vardı.
  • 09-09-2007, 23:48:47
    #8
    yine bir tane daha tostçu gitti
  • 09-09-2007, 23:56:08
    #9
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine bir tane daha tostçu gitti
    valla aklımdanda öle geçiyo ama bilmiyorum valla.beynim tam bi cacık oldu.sevdigim arkadaşlar vardı forumda bari onları kurtarsaydımda ondan sonra yerin dibine girsin.

    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bartın sanırım whoisde bartın adresi vardı.
    evet bartınlıydı yanlış hatırlamıyosam ama kendisi istanbulda oturuyo ailesiyle beraber.sence acaba tostmu oldu arkadaşın dedigi gibi.böle uzun süre kapalı kalması normal dil dimi arkadaşlar